Natuurschool

Een geslaagde schoolreis is een schoolreis die van start tot finish goed is georganiseerd. Een schoolreis waar leerkrachten weinig werk aan hebben en waar leerlingen, leerkrachten en ouders met volle teugen van genieten. Een schoolreis waarvan iedereen na afloop zegt, ‘dit was de leukste schoolreis die we ooit hebben gehad’.  In de beleving van kinderen is de Natuurschool één fantastisch natuurpretpark, waarbij plezier en leren over  wilde dieren, hand in hand gaan. En dat is ook precies de reden waarom de Natuurschool zo succesvol is. Niet alleen zorgen wij heel goed voor de meer dan 30.000 leerlingen (4-12) en de 1000’en leerkrachten en ouders die ons jaarlijks bezoeken! In de afgelopen 25 jaar heeft de Natuurschool ervoor gezorgd dat de natuur er meer dan 300.000 bevlogen ambassadeurs heeft bij gekregen. ‘Wij dragen de natuur op handen’ is al 25 jaar het credo van de Natuurschool en zo is het! Allemaal prachtige redenen om in dit feestelijke jaar met  uw groepen 1 t/m 8 naar de Natuurschool op schoolreis te gaan. Kijk voor meer informatie verder op www.natuurschool.nl  of bel ons op 050-5274993.

Natuurschool
    Natuurschool deel 3